úterý 22. května 2018

na programu: ZDividla: Už brzy dozpívám



Pochytil jsem: „narozeninový manifest dvou princezen“, „brilantně secvičený punkový výstup“, „velké napětí mezi punkem a precizností“, „dvě slečny si hrají s pivními kelímky a postupně rozehrávají neuvěřitelné věci“, „pořád se zvyšuje laťka“

To snad ne, to je tolik superlativů, že by se člověk rozklepal a rozpadl.

Na co jsem třeba zvědav:

Jako formalista samozřejmě na to napětí mezi punkem a precizností; pokud tam něco takového skutečně bude, bude v sedmém nebi.

Není napětí mezi punkem a precizností základem všeho divadla? Nebo všeho umění?

Kromě toho se těším na dvě princezny, to je jedna z ideálních výchozích situací performance. Princeznovská persona?

A jak se to bude hrát? Civilně nebo stylizovaně nebo nějak přirozeně? (nic nemusí být špatně)

2 komentáře:

  1. Petře milej,

    Ha, myslím, že tady su jasná cílovka, tudíž mně to hodně interesuje, byť jsem spíš příznivec obsahu než formy.

    Ohledně napětí si rozumíme totálně!

    5 P: Pohádkově-princeznovské punkové peklo? Paráda!

    OdpovědětVymazat
  2. Klarine, o obsahu a formě se rozhovořím, až mi v pátek Pod čarou objednáš sedmý pivo. Ale punkový princeznovský peklo je mnohem víc než pivo, forma a obsah. Doufám v něj.

    OdpovědětVymazat