neděle 27. května 2018

odperformováno: ZDividla: Už brzy dozpívám



Na první pohled...láska

Nevadí mi být cílovou skupinou, zvlášť když následně ke shlédnutému nemám příliš výhrad. A dnešní nedělní ráno ve mně vyvolalo bezbřehé nadšení, což nestává se často. Dočkal jsem se všeho v anotaci proklamovaného, byl punk, princess power i přesvědčivé sdělení. Energie, šarm i sebeironie ve filigránsky vyváženém poměru, pravidelné ataky slzných kanálků i bránice.

Potřetí pohádka jako výchozí bod, tentokrát konečně bezchybně dramaturgicky zužitkovaná. Rekvizitně minimalistické, leč ve využití dokonalé. Kostýmy adekvátní, práce s nimi uvědomělá. Metaforičnost i realismus si důvěrně špitají, jak hospodští parťáci při mariáši lízaném. Tandem půvabných performerek hoodovsky přesně jevištními prostředky definuje termín SPOLU. 

Po devíti minutách už si nevzpomenu, jaký je den a kde se vlastně nalézám. Jsem naplno ponořen ve vnitřním světě zúčastněných žen. Peter Pan ve mně je probuzený a nadšeně si výská. Podbízení není přítomno, spontánní přitažlivost je definitivní. Souzním a nestydím se za to. Děvčata razantně rozkopla hráz mých vlastních vzpomínek na vplouvání do bouřlivých hlubin dospělosti, a já nemohu jim za to nepoděkovat. Milé ženy, nezapomenu na Vás, kvůli Vám bych založil festival. Vypálily jste mi totiž cejch. Vřelé díky!
Petr KlariN Klár


Žádné komentáře:

Okomentovat