Ready for the outsider show?
Ostravská divadelní etnografie
napochodovala na písecké jeviště! Charisma, autenticita minimalismus, a
sebeironický nadhled v reálném čase. Žoviálnost kombinovaná se sofistikou,
bohapustou legrací i folklórními prvky pro mě nepostrádá atraktivitu, leč nese
s sebou i neklamné znaky vývozního artiklu - specifické formy suvenýru,
divadelní obdoby karlovarských oplatek, lurdské minerálky, či spíše ve
slezských teritoriích dosud značně populární vinné směsi Kahan. Moc rád bych si
přečetl textovou předlohu inscenace – na svébytné kombinaci motivů z Havla,
Becketta, Balabána i Bezruče totiž spatřuji nemálo půvabů, nicméně časová přebujelost
jevištní realizace by si decentní přiškrcení zcela jistě zasloužila. Bavíte mně
kluci milí, vizuálně zhruba půlku stopáže, potom svoje bulvy přivřu, a únava se
ukáže. Ano, jedině na Útěku si moje tělo lehce schruplo a rozhodně nemám pocit,
že bych o něco zásadního přišel. Za kostýmní
řešení explicitní pochvala! Banány fajn, harmonika bezva, výslovnost a jevištní
suverenita ok. Ale trošku chtěný skanzen prostě, což mně irituje dosti. Zdarec
a sílu, chachaři!
Petr KlariN Klár
Milej Klarine, souhlasím s tím, že gejzír sofismů, zcizování, bohapusté legrace a zkrátka špičkovýho divadla během představení spíš utichal než gradoval, tipuji si, že zaklopení Tvých porovnal bulv bylo způsobeno hlavně festivalovou únavou. To nepatrné zpomalování bych přirovnal (ó, jaký jsem poeta) k vystartování na dálnici 250kou a postupnému zpomalování na 190ku.
OdpovědětVymazat